Puzzelgedichtenroute Grol

24-12-2020

Beste leden, vrijwilligers en relaties van Grol,

PUZZELGEDICHTENROUTE

Een leuke wandeltocht langs de muurgedichten in Groenlo.

Zoek de letters in de gedichten op.

Mooie prijzen te winnen !

De Nieuwjaarsloop van de Grol kan niet door gaan in verband met de Corona-regels.

Wel organiseren we een leuke puzzel-wandeltocht langs de 18 muurgedichten in de binnenstad (16) en vlak daarbuiten (2).

Je kunt die tocht lopen wanneer je wilt. Maar uiterlijk 10 januari 2021 moet de inzending binnen zijn. Die inzending bestaat uit een naam van 18 letters. Die naam kun je inzenden naar hfjpaf@gmail.com (Harry Paf, vice-voorzitter Grol). Voor nadere informatie is zijn telefoonnummer 06 11 75 97 41.

Onder de goede inzendingen worden vele mooie prijzen verloot die de Grol inkoopt bij haar sponsoren.

De winnaars krijgen een bericht per e-mail vóór 1 februari 2021.

(Bij de VVV in Groenlo kan iedereen een gratis foldertje over de Muurgedichtenroute halen, maar het foldertje is niet persé nodig bij de puzzelgedichtenroute.)

Via de volgende link kom je achter de locaties van de 18 muurgedichten in Groenlo en welke letters dat er gevraagd worden !!!

Download Puzzel Gedichten Route Grol

ZOEK DE LETTERS OP IN DE 18 GEDICHTEN

IN ELK GEDICHT 1 LETTER.

DE LETTERS STAAN NATUURLIJK DAARNA NOG DOOR ELKAAR

MAAK EEN NAAM VAN DIE 18 LETTERS !

Alleen de gevonden naam hoeft te worden ingezonden onder vermelding van je naam en wanneer je de route gelopen hebt.

Als voorbeeld :  Het woord is “wateroverlastbuien” . Sietze Gracht. Gelopen 3 januari.

Veel plezier namens de Grol !

Algemeen Bestuur Grol