Sven Evenhuis nieuwe trainer binnen Grol meidentak

28-01-2021

Het voetbalbestuur is verheugd te kunnen melden dat de 22-jarige Sven Evenhuis uit Lochem per ingang van het nieuwe seizoen trainer is van MO17-1.

Afgelopen woensdag is er een overeenkomst bereikt waarin Sven de nieuwe opvolger wordt van het team van Dylan Eigenwald en Maartje Gebbink.

“Na een aantal jaren actief te zijn geweest als trainer bij sp. Lochem en een jaar als teammanager bij De Graafschap O13 is het tijd voor een nieuwe uitdaging. Grol is een vooruitstrevende club en de zaken zijn hier goed geregeld. Dat heb ik gemerkt tijdens de uitwedstrijden bij Grol, maar ook tijdens mijn dagelijkse werkzaamheden voor Grolsch. Ik heb enorm veel zin om te starten en Grol en de meidentak te verbinden en ondersteunen”.

Naast het trainen en begeleiden op zaterdag gaat Sven ook de opleiding UEFA C volgen. De aankomende weken wordt met Hoofd Opleiding Jos Heutinck besproken bij welk team hij ‘stage’ gaat lopen.

Grol heet Sven van harte welkom. Wij wensen je veel plezier en succes de komende jaren!