Vacature: Enthousiaste hoofdtrain(st)er voor Vrouwen 1

11-02-2021

Wil jij aan de slag als hoofdtrainer? Dan zoeken onze dames jou!

Voor het komende seizoen (2021-2022) zijn wij als Grol op zoek naar een hoofdtrain(st)er voor ons eerste dameselftal. Als hoofdtrainer van dames 1 verzorg je twee trainingen in de week en coach je het team tijdens de wedstrijden. Je wordt hierbij ondersteund door een assistent, die tevens de trainer van MO19-1 is. Dat schakelt lekker makkelijk!

Allereerst is het belangrijk dat je zowel op voetballend als persoonlijk vlak overweg kan met de diversiteit in het elftal. Herken jij jezelf daarnaast in de volgende punten?

• Je bent communicatief vaardig;

• Je bent een teambuilder, samen kun je namelijk meer dan alleen;

• Je vindt het leuk en goed om betrokken te zijn bij het team;

• Je weet jouw eigen voetbalvisie over te brengen op het team;

• Je vindt sparren met de assistent-trainer over spelers, trainingen en wedstrijden belangrijk;

• Je bent minimaal in het bezit van UEFA-C diploma of je hebt de wil om in het eerste trainingsjaar een opleiding te volgen;

• Je bent minimaal 25 jaar.

Samen kun je meer dan alleen, dus daarom mag je ook iets terugverwachten. Zo ga je aan het werk met een enthousiaste, gedreven en een gemotiveerde spelersgroep. Ook buiten het veld weten de dames elkaar blindelings te vinden tijdens de derde helft of een van de teamfeestjes. Teamgeest vinden we namelijk erg belangrijk!

Daarnaast biedt Grol jou het volgende:

• Een financiële vergoeding;

• Een eventuele UEFA C opleiding;

• Een goede en leuke staf met een assistent-trainer en teambegeleiders;

• Samenwerkingen met andere trainers en de Grol Hoofd Jeugd Opleiding;

• Goede trainingsfaciliteiten en materialen;

Kun jij je vinden in dit profiel? Dan vragen wij jou om te reageren op deze mooie vacature bij een ambitieus elftal! Wacht niet te lang en stuur een e-mail met contactgegevens en referenties naar info@svgrol.nl.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Dalibor Repija.