Waterwandeling Grol Tweede Paasdag

02-04-2021

Beste leden, vrijwilligers en relaties van Grol,

Om in deze saaie corona tijd toch wat leuks te doen te hebben, organiseren we op Tweede Paasdag een wandeling met opdrachten.

De wandeling start en eindigt bij het Brouwersnös en is ongeveer 9 km lang en doet zowel sportpark Den Elshof als het vroegere terrein van Grolse Boys (Het Wilgenpark) aan. Deze wandeling zal een kleine 2 uur in beslag nemen. Bij de start bij het Brouwersnös en onderweg op sportpark Den Elshof wordt U door Grol een consumptie aangeboden.

Men kan starten tussen 10.00 en 14.00 uur. De routebeschrijving, foto‘s en de opdrachten zijn te vinden in de volgende links:

Routebeschrijving en Opdrachten

Om aan deze wandeling deel te kunnen nemen hoeft men geen lid van Grol te zijn.

Bij de wandeling horen ook een 6-tal opdrachten. De oplossing van de opdrachten kan men tot zondag 11 april sturen naar HFJPaf@gmail.com. Voor de winnaar(s) is er een leuke prijs beschikbaar.

Het bestuur van Grol wens jullie een fijne wandeling toe en we hopen dat we jullie weer snel  terugzien op sportpark Den Elshof.

Algemeen Bestuur Grol