Spelerskaarten en Leerdoelen JO13-1

03-04-2021

Een geweldig en geslaagd initiatief

De O13-1 speelde vandaag een wedstrijd tegen de O15-3. Om de motivatie van de groep te prikkelen en de individuele ontwikkeling te stimuleren zijn er spelerskaarten gemaakt. 1 ‘uitdaging’ vanuit de trainers en 1 ‘uitdaging’ die de speler zelf kon opschrijven. Daarna hebben ze in tweetallen elkaar tips gegeven hoe zij deze uitdaging het beste konden behalen. Oftwel samen verantwoordelijk zijn voor het leerproces! Dit resulteerde in erg veel enthousiasme en bewustwording van het eigen leergedrag. Super om te zien hoe deze groep talenten daarmee omgaat. In de wedstrijd zijn zij met deze leerdoelen aan de gang gegaan en dit ging fantastisch. Om niet te vergeten, hebben zij ook elkaar nog tips gegeven na de wedstrijd tijdens de evaluatie. En om het zelfstandigheid te vergroten heeft trainer en aanvoerder Bas de opstelling gemaakt. De groep luisterde en keek aandachtig.

Dit samen resulteerde in een fantastische wedstrijd. Grote complimenten voor dit team hoe zij zich vandaag en de afgelopen weken met elkaar bezig zijn om te blijven ontwikkelen in deze tijd.