Peter en Silvia Berentsen winnaars Waterwandeling

17-04-2021

Omdat in deze corona tijd op voetbalgebied niet zoveel mogelijk is, probeert Grol regelmatig alternatieve activiteiten voor haar leden te organiseren. Zo stond op Tweede Paasdag een wandeling langs diverse fraaie waterpartijen in en om Groenlo op het programma. Ondanks het barre weer op die dag hebben toch nog 40 a 50 personen deelgenomen aan deze wandeling en puzzeltocht.

Winnaars van deze tocht met opdrachten waren Peter en Silvia Berentsen (zie foto) en zij ontvingen van bestuurslid Harry Paf een waardebon van het Brouwersnos. Gedeeld tweede werden Hendrik en Jacqueline Warnar en Peter en Ursula Nales.

Organisator Harry Paf overhandigt de eerste prijs aan Peter Berentsen.

De antwoorden op de opdrachten waren:

1. De foto's met respectievelijk nummer 6 (brug richting Zwolle), nr 9 (op de camping), nr 13 (Halve Maan) en nr. 18 waren niet genomen vanaf de route. Daar kun je eventueel ook foto 14 bijrekenen, omdat de foto op ons complex gemaakt is en niet te zien is vanaf het sportcafe.

2. In totaal gingen jullie 9 keer een brug over.

3. Momenteel wordt het oude clubgebouw van Grolse Boys gebruikt door de voedselbank.

4. Willie Hagens was tijdens de fusie in 2020 het langst lid van Grolse Boys.

5. O.P.A. staat voor Ontwikkeling, Plezier en Aandacht

6. De gelopen afstand zal per persoon wel wat verschillen , maar het uitgangspunt was 10400 meter.  Hoe dichter er bij hoe meer punten.

In totaal waren er 13 punten te verdienen, waarvan de familie Berentsen er 11 bij elkaar sprokkelde.  De prijzen zijn inmiddels thuis bezorgd.

We hopen dat iedereen, ondanks het barre weer, genoten heeft van de wandeling. Ook hopen we iedereen binnenkort weer in goede gezondheid terug zien op ons sportcomplex.

Met vriendelijke groet,

Bestuur Grol