Veld ook komende 3 jaar Hoofdsponsor Jeugdafdeling

19-04-2021

Veld is al geruime tijd sponsor bij Grol. Men vindt het belangrijk dat de jeugd gaat en blijft sporten. Drie jaar geleden resulteerde dit dan ook in een Hoofdsponsorschap van de Jeugdafdeling, een mooie match met deze maatschappelijke doelstelling. Vorig jaar ontvingen alle jeugdleden ook nog eens een sporttas gesponsord door Veld. Als Grol zijn we zeer blij met deze samenwerking en zijn dan ook zeer verheugd dat Veld Expert in Koudetechniek het Hoofdsponsorschap Jeugd met drie jaar heeft verlengd.

Veld ontwerpt, installeert en levert koel- en vriesoplossingen van ieder formaat. Van de totale koude, warmte en klimaattechniek voor de voedingsmiddelenindustrie en koel- en vrieshuizen, ijsvitrines en vriezers aan ijssalons, koel- en vriescellen voor speciaalzaken en grootkeukens, tot goed ingerichte versstraten in de supermarkt. Dit alles wordt ondersteund door een landelijk opererende serviceafdeling die in staat is, al dan niet op afstand, adequaat en tijdig in te grijpen bij eventuele storingen. De toepassing van producten en processen in combinatie met het advies van de competente medewerkers maken dat aan klanten altijd een passende oplossing geleverd wordt.

Een mooi Grols bedrijf met de koelste banen van Nederland, met kernwaarden die ook bij Grol passen. Fantastisch om hiermee ook de komende drie jaar te mogen samenwerken.

Uitreiking tassen in September 2020.