Covadis is sinds dit seizoen sponsor van JO8

12-05-2021

“Natuurlijk zijn we sponsor geworden van Grol vanwege de binding met Grol en Groenlo, maar dat is zeker niet alles. Als Covadis zetten wij ons in voor de vitaliteit van (onze) mensen; dat vinden wij belangrijk. Sport speelt daar een belangrijke rol in!”, begint Joris Huurneman.

“Waarom wij sponsor zijn geworden van de JO8-lichting? Helder, de jeugd heeft de toekomst en daar ligt ook de verbinding met onze branche. Deze jeugd groeit op in een (steeds meer) digitale wereld. Wij zijn uiteraard blij met deze ontwikkeling, maar zien ook in dat bewegen daardoor extra belangrijk is geworden. Hopelijk mogen we een deel van deze Grol-jeugd in de toekomst als collega verwelkomen.”

“Grol is een prachtige club, met veel vrijwilligers die wekelijks weer een professioneel resultaat neerzetten. Ik denk dat we als Groenlo daar trots op kunnen en moeten zijn!”

Wij danken Covadis natuurlijk hartelijk voor deze fantastische vorm van sponsoring.

Video door @Studentenontwerpers.