TVO D1 - Grol D2

10-09-2007

TVO D1-SV Grol D2

Na een rommelig verlopen voorbereiding en een slecht verlopen bekertournooi konden we nu eindelijk aantreden voor de competitie. Nu gaat het pas echt beginnen!!!

De reis voerde ons naar Beckum.

De D-pupillen daar hadden nog nooit tegen Grol gespeeld.

Wij wisten ook niet wat ons te wachten stond.

Langzaam maar zeker begint ons elftal vorm te krijgen.

Ook op de trainingen wordt er hard gewerkt!!

Dus we hadden goede moed.

Dit alles onder de bezielende leiding van Jeroen Doest en Willem Naaijkens.

Elmar Kuenenger en Ilco Toebes waren verhinderd.

We begonnen de wedstrijd goed. Er werd goed bewogen, de bal werd goed rondgespeeld.

We speelden voornamelijk op de helft van de tegenstander. Die counterden af en toe gevaarlijk!!!

Zo ging het spel op en neer.

De tegenstanders waren aan elkaar gewaagd.

Maar toch konden de verdedigers van Grol niet voorkomen dat TVO 1-0 aantekende.

Een mislukte uittrap werd genadeloos afgestraft. We lieten het er niet bij zitten. Weer trokken we ten aanval. Maar een levensgevaarlijke counter van TVO bracht een 2-0 op het scorebord.

De speler die gescoord had teveel ruimte gekregen. Sander was kansloos op het schot boven in de kruising. Nog gaven we niet op. Remco kwam in het veld voor Bart. We kregen een vrije trap op de rand van het keepersgebied. Een mooi gezette vrije trap van Jaap, maar hij had geen geluk. Aan de andere kant verrichte Sander een paar mooie reddingen, organiseerde Philip de verdediging goed. Even sloeg de paniek toe toen Philip geblesseerd het veld verliet.

Maar Jeroen nam het goed over. Daaruit blijkt maar weer dat ons team steeds beter op elkaar ingespeeld raakt. Gelukkig kwam Philip na de rust weer terug. Over mentaliteit gesproken!!!

Uit een scrimmage tekende TVO snel de 3-0 aan. Zou het nu weer zo’n grote uitslag worden?

Maar niets was minder waar. In plaats van het kopje te laten hangen, werden de mouwen nog eens extra opgestroopt. Uit een corner scoorde Pim, met het hoofd, 3-1.

Weer werd fanatiek de aanval gekozen. Vijf minuten voor tijd scoorde Jorn uit een scrimmage 3-2. Twee minuten voot tijd trof diezelfde Jorn de paal. 3-3 zou meer dan verdiend geweest zijn.

Het was een fijne, sportieve wedstrijd. Het publiek had enorm genoten van de sportieve strijd.

Als we zo doorgaan, zullen we zeker nog punten halen!!!!!