Ook JO8-1 weer lekker aan het spelen

06-06-2021

JO8-1 is zaterdagmorgen 5 juni gestart met de regiocup en moest afreizen naar Winterswijk waar de wedstrijd tegen Trias JO8-1 op het programma stond.

Iedereen had er ontzettend veel zin in na dit toch wel wat vreemde seizoen en Grol kwam dan ook prima uit de startblokken. Via twee mooie doelpunten van Dies kwam Grol al snel op een 0-2 voorsprong. Mede dankzij goed verdedigingswerk van Luuk en Twan in de eerste helft kon Trias maar één keer scoren en kwam de ruststand op 1-4 door een doelpunt van Mitch en een mooi afstandsschot van Wesley. Na de rust kwam Grol niet goed uit de startblokken en stond het na een aantal fouten in de verdediging al snel 4-4. Gelukkig herstelde Grol zich daarna en kwam het mede door het loopvermogen van Jules en een slim hakje van Pepijn weer op een 4-5 voorsprong. Trias kwam nog terug tot 5-5 maar daarna beslisten Mitch en Wesley de wedstrijd.

Een mooie 5-7 overwinning bij Trias maar nog veel belangrijker is dat we weer lekker wedstrijden aan het spelen zijn!

Foto's: Sanne Waenink