Nationale Sport Loterij - Geannuleerd

14-06-2021

Vandaag is bekend geworden dat de Nationale Sport Loterij gestopt is. Er zijn te weinig deelnemers. Iedereen die een lot heeft gekocht heeft een email ontvangen van de organisatie en krijgt zijn of haar geld terug. Er wordt dus geen trekking gedaan en geen prijzen uitgedeeld. Onderstaande vervalt dus per direkte ingang.

De Grol heeft zich aangesloten bij een landelijke actie om verenigingen financieel uit de coronacrisis te helpen. Die actie is een grote loterij met prachtige prijzen. Een lot kost € 10,-.  Daarvan gaat maar liefst € 7,- naar de vereniging.

Wie een lot wil kopen kan naar www.nationalesportloterij.nl gaan.  Daar zie je ook alle prijzen staan.

Als je op de website bent van Nationale Sport Loterij, klik eerst op Zoek jouw club.  Dat is Grol.

Nu zie je Grol-Groenlo. Voetbal.

Daaronder staat meteen Koop hier je lot voor deze club. Klik daarop.

Dan kun je zoveel loten kopen als je zelf wilt.

Intussen staat daar dan dat je jouw stem uitbrengt op Grol. Dit betekent dat Grol dus € 7,- per lot mee krijgt. De Grol gaat daarvoor extra mini-doelen aanschaffen voor de trainingen van de pupillen.

Als je een lot of meerdere loten gaat kopen moet je de eerst op een eenvoudige manier een account aan maken (emailadres, wachtwoord, geboortedatum, adres). In dat account kun je dan altijd je lotnummer(s) terug vinden.

Als dat is gedaan kun je op de bekende manier via de winkelmand de loten afrekenen met internetbankieren.

De trekking van deze loterij is op 24 september 2021. Er zijn maar 600.000 loten en op=op.

Wij hopen dat veel mensen een lot willen kopen. Je kunt ook samen een lot kopen.