BCG schenkt 13.500 euro aan Grol

09-06-2021

Tijdens de bijzondere online sponsoravond ‘Grol inside’, op donderdag 3 juni, heeft de Grol opnieuw een schenking ontvangen van de Business Club Grol (BCG).

De Business Club Grol heeft de gewoonte elk jaar op de sponsoravond – de donderdag voorafgaande aan het Marveld Toernooi – aan de Grol een schenking te doen voor speciale wensen binnen de vereniging.

In deze corona-periode had de Grol natuurlijk nergens op gerekend. Veel ondernemers hebben het al moeilijk genoeg. De Grol had daarom geen speciale wensen bij de BCG aangereikt. Groot was de verwondering op de sponsoravond toen de voorzitter van de Business Club Mathhijs Roorda een grote enveloppe tevoorschijn haalde. Daar zaten twee cheques in die hij overhandigde aan Grol-voorzitter Hans Scheinck. Vol ongeloof nam hij de beide cheques in ontvangst. Hij wist niet wat hij zag. Twee cheques van in totaal € 13.500,-.

De eerste cheque van € 8.500,- was een bijdrage voor de bouw van een extra ruimte voor de wedstrijdkleding en de presentatiekleding. De tweede cheque van € 5.000,- was voor de Grol-jeugd om iets extra’s te kunnen doen na de corona-periode. Er liggen nog wat wensen voor de uitbreiding van de trainingsmaterialen. Die wensen kunnen nu ingevuld worden.

De hele vereniging dankt de Business Club Grol en haar Businessclub Leden voor deze geweldige schenking.

De video van de Business Club Grol die gepresenteerd is tijdens de digitale sponsoravond, gemaakt door eDroneVideo, is terug te kijken via de volgende link. Daarin vertelt Matthijs Roorda over hoe de BCG het afgelopen seizoen is doorgekomen, wat hun plannen zijn en met daarin natuurlijk de overhandiging van de cheques aan voorzitter Grol Hans Scheinck.