Inleveren sleutels en ballenkarren

23-06-2021

Beste trainers/leiders van de jeugd,

Na de regiocup zal er getraind gaan worden in de nieuwe samenstellingen (2021-2022).
In het weekend van 2-4 juli zullen de sleutels van de ballenkarren herverdeeld moeten worden.

Een dringende oproep aan jullie om op donderdag 1 juli, maar uiterlijk 2 juli de sleutels van de ballenkarren in de team-postvakken bij het wedstrijdsecretariaat te leggen.

Dit geldt ook voor trainers/leiders die bij het team blijven.

Ook dienen alle ballenkarren compleet te zijn, dus loopladders en ballen die nog niet in de kar liggen graag weer toevoegen aan de kar (intrap-/wedstrijdballen die nog thuis liggen).

Op 5 juli liggen er voor ieder team weer 2 sleutels klaar voor de ballenkar in het postvakje van het team. Sleutels die op 2 juli niet zijn ingeleverd zullen bijgemaakt moeten worden.

Kosten hiervoor worden verhaald op teams waarvan sleutels niet zijn ingeleverd (2,50 per sleutel), conform getekende afspraak bij aanvang seizoen.

Eventuele vragen/opmerkingen kunnen gemaild worden naar: floris.geessinck@svgrol.nl.

Alvast bedankt voor de medewerking.

Namens het Accommodatiebestuur,

Floris Geessinck