Vrijwilligers Grol in het zonnetje gezet

04-07-2021

Het seizoen 2020-2021 was een zeer bijzonder seizoen. Grol is het seizoen zeer goed doorgekomen. Ondanks de beperkende Covid maatregelen is er toch nog heel veel gebeurd. Trainingen en onderlinge wedstrijden bij de jeugd en senioren, uitbrengen clubbladen, nieuwe trainingspakken jeugd, diverse werkzaamheden aan en projekten op de accommodatie, activiteiten door jeugdteams, opstart projectgroep Zo Groen Als Grol, nieuwe sponsoren, voorbereidingen nieuwe seizoen, digitale sponsoravond, om maar een deel te noemen. Dit alles is mogelijk gemaakt door in totaal maar liefst 360 enthousiaste en betrokken vrijwilligers. Omdat een gezamenlijke bijeenkomst om hen te bedanken dit jaar niet mogelijk is, zijn zij dit weekend op een persoonlijke manier bedankt. Bij iedereen is thuis een levensmiddelenpakket en een mooie kaart overhandigd als blijk van waardering! Een mooie actie van het Algemeen Bestuur Grol, ook weer bestaande uit vrijwilligers!

(Ben je vrijwilliger en heb je woensdag nog niets ontvangen, stuur dan even een berichtje naar info@svgrol.nl).