Grol F pups winnen met 8 - 7 van de trainers

10-07-2021

De Grol F zaterdag pupillen hebben vandaag het seizoen op mooie wijze afgesloten.

De jongste talenten van Grol hebben een heuse wedstrijd gespeeld tegen hun trainers. Na een goede warming up onder leiding van hoofdtrainer Patrick Vennebekken stelde men zich op bij de tribune. Onder begeleiding van het Wilhelmus kwam men als echte profs het veld oplopen. Er werd natuurlijk ook nog even gezwaaid naar het vele publiek dat was komen kijken.

De wedstrijd stond onder leiding van een echte KNVB scheidsrechter.

De spelers hadden dit seizoen veel geleerd bleek al snel. De trainers dachten wel even te winnen, maar na enkele minuten stond de spelersgroep al met 1 - 0 voor. Een bekeken schuiver in de hoek. Het spel golfde daarna op en neer. Bij rust was het 5 - 4. Het publiek zag een aantal mooie aanvallen en doelpunten.

Na de verdiende ranja ging het spel verder. De trainers hadden toch nog een paar overtredingen in het doelgebied nodig om zich staande te houden. De scheidsrechter lette echter goed op en gaf hiervoor twee maal een strafschop. Deze werden loepzuiver benut. De eindstand kwam hiermee op 8 - 7. Een mooie overwinning. Na afloop werden de spelers door de trainers gefeliciteerd met de meer dan terechte overwinning.

Om het seizoen goed af te sluiten, werden enkele trainers door Patrick nog in het zonnetje gezet en gingen alle 31 spelers met een heuse leren bal naar huis. Wat een genieten.

Trainers hartelijk dank voor een prachtig seizoen. En we wensen alle spelers een fijne vakantie en al vast heel veel succes voor het nieuwe seizoen, waarbij een aantal van hen voor het eerst in een team zal gaan spelen. Succes!