Presentatiegids gereed!

30-09-2021

Ook voor het nieuwe seizoen heeft Grol weer een presentatiegids samengesteld. Een 68-pagina's tellend full-colour magazine, met veel informatie over de club en interviews met mensen van de club. Voorzien van een groot aantal foto's. Daarnaast staan alle teams van  het komende seizoen erin met een teamfoto.

Vanmiddag (donderdag 30 september) zijn de gidsen door Maarse Drukwerk afgeleverd op het sportpark. En het ziet er prachtig uit. Vrijdag zullen ze verspreid worden naar de bezorgers, die vanaf vrijdagavond op pad gaan om ze bij alle leden en vrijwilligers te bezorgen. Ook alle sponsoren ontvangen een gids. Een deel wordt per post verstuurd en zal dus ergens in de loop van volgende week bij deze leden en sponsoren binnenkomen.

Langs deze weg willen we iedereen die op een of andere manier heeft bijgedragen aan het tot stand komen van de gids hartelijk danken.

Iedereen veel lees- en kijkplezier gewenst.

Mocht je eind volgende week nog geen gids hebben ontvangen stuur dan even een mail naar info@svgrol.nl.