Grol Thuis in Groenlose Gids

03-10-2021

Vorig seizoen hebben we al een mooie start gemaakt, maar door Covid slechts twee keer verschenen. Dit seizoen gaan we er mee door. Een hele pagina in de Groenlose Gids voor iedere thuiswedstrijd van Grol 1: Grol Thuis.

Deze pagina wordt volledig ingevuld en opgemaakt door een Grol-redactie. Trainer Coach van Grol 1 William Krabbenborg geeft een voorbeschouwing op de komende thuiswedstrijd. Ook presenteren we het team van de week en zijn er leuke nieuwtjes van de club te lezen, als ook de actuele stand van Grol 1.

In samenwerking met de Supportersclub Grol wordt deze pagina, in iets aangepaste vorm, ook als programmablaadje uitgereikt aan de bezoekers van de wedstrijd.

Deze pagina is mede mogelijk gemaakt door de wekelijkse adverteerders, waarvoor dank.

Ook grote dank aan Achterhoek Nieuws, de uitgever van de Groenlose Gids, die Grol deze mooie mogelijkheid geboden heeft.  Een prachtige samenwerking met één van onze sponsoren, een voorbeeld van een mooie win-win situatie.