John ter Heerdt Vrijwilliger van het Jaar 2020-2021

19-06-2022

We moesten dit nog inhalen. We waren het niet vergeten. Integendeel, in de coronaperiode 2020-2022 heeft John ter Heerdt binnen de vereniging een belangrijke rol gespeeld.

Als voorzitter van de commissie Jeugdvoetbal heeft hij toen het voetbal voor pupillen en junioren zoveel mogelijk aan de gang gehouden. Dat betekende veel in contact staan met trainers en leiders, berichten voor ouders maken en vooral training roosters bijhouden. Weer een nieuwe coronamaatregel, weer een nieuw rooster. John had het nieuwe rooster al klaar voordat de maatregel werd afgekondigd!

Door zijn inspanning is het jeugdvoetbal bij de Grol heel goed door de moeilijke corona-periode gekomen.

Na die periode is hij gewoon verder gegaan samen met de commissie Jeugdvoetbal en het Organisatiebestuur. We zitten nu in een bloeiperiode van het jeugdvoetbal bij de Grol. Dat is mede zijn verdienste. Zijn positieve instelling en zijn gave om bruggen tussen mensen te bouwen dragen bij aan zijn prima functioneren binnen de vereniging.

De onderscheiding Vrijwilliger van het Jaar 2020-2021 is daarom zeer terecht. Op zaterdag 18 juni 2022 bij de afsluiting van het seizoen voor de jeugd heeft voorzitter Hans Scheinck hem de oorkonde en de bloemen die daarbij horen overhandigd. Natuurlijk zoals John dat graag had, midden op het veld bij de finales van de Albert Heijn Cup voor de pupillen.

John, hartelijk gefeliciteerd !