Grol E7 – Grolse Boys E2

15-10-2007

Om 09.00 uur voetballen op de 13e, valt niet altijd mee, zo bleek tijdens de wedstrijd. De talenten waren nog niet geheel voorbereid of het stond al 0-2. Niet eens onverdiend, de tegenstanders bleken een systeem te spelen dat zelfs de leiders nog niet hadden meegemaakt. Maar na 10 minuten groeide de achterhoede in de wedstrijd, zowel Tim, Mick als Brandon hadden de snelle en goede buitenspelers in de zak.

Helaas kwam er weer een tactische variant uit de hoge hoed met alleen maar middenvelders die van grote afstand schoten. Onze keeper Bart moest tegen de zon in kijken, hoge afstandschoten zijn daardoor moeilijk te zien. Lage schoten had de keeper echter klemvast. Het middenveld bestaande uit Tom, Jordi en Bjorn moest alle gaten dichtlopen en aansluiting geven aan de voorhoede wat in de 2e helft beter lukte. Een mooie pass van Tom op Jordi die diep ging en de voortzetting was een mooie pass aan Roel die een geweldig schot liet vertrekken van zijn rechterschoen, een prachtige goal.

Daan had het in de spits moeilijk met 3 tegenstanders, maar uit alles bleek, ondanks het resultaat van deze wedstrijd, dat de trainingen van Rick zijn vruchten beginnen af te werpen. Zo zal er aanstaande dinsdag voor de training een fotoshoot zijn, de fans kunnen natuurlijk ook een afdruk krijgen. Het penaltyschieten na de wedstrijd ging gelijk op. Oh ja, de uitslag was 1-9 maar dit was van minder belang, de toeschouwers die een vrije entree hadden, kregen zeker waar voor hun geld met zoveel doelpunten.