De Sportkantine van Oost Gelre op Vrijdag 12 mei

03-04-2023

De Sportkantine van Oost Gelre vindt plaats op vrijdag 12 mei 2023 in De Mattelier in Groenlo.

Over de avond

Het wordt een sportieve avond met De Sportverkiezing 2022, volop aandacht voor sport en sport gerelateerde onderwerpen en natuurlijk een derde helft. Dit gezellige evenement staat in het teken van ontmoeten, verbinden en van elkaar leren en is bedoeld voor sporters, sportliefhebbers en vrijwilligers van sportverenigingen.

Wist je dat de gemeente Oost Gelre zes-en-negentig sportverenigingen kent? Reden genoeg om sport en de daaruit voortvloeiende mooie sportprestaties in het zonnetje te zetten. Het zeer gevarieerde programma is met zorg samengesteld: er is een panel van topsporters uit de regio, gezellige muziek van The Scrolling Phones en gastsprekers Erben Wennemars en Job van Eunen leveren ieder vanuit hun eigen invalshoek een interessante bijdrage over het thema sport.

Hier wil je toch bij zijn?

Aanmelden voor deze veelbelovende, allereerste editie van De Sportkantine van Oost Gelre kan gemakkelijk online: Aanmelding.

De entree is gratis (incl. 2 consumpties).
Waar: De Mattelier, Mattelierstraat 19, Groenlo
Wanneer: 12 mei 2023
Tijd: inloop 19.00 uur, start programma 19.30 uur

Heel graag tot vrijdag 12 mei!

Met sportieve groet,

Organisatie De Sportkantine van Oost Gelre en Heel Oost Gelre Beweegt