Keitoernooi: AZSV - Grol

16-08-2023

Na één week training speelde Grol 1 zijn eerste wedstrijd voor het State of Art Keitoernooi. De mannen van de nieuwe trainer Philip Agteres waren gekoppeld aan 4e divisionist AZSV dat al veel verder in de voorbereiding was. Dit was duidelijk zichtbaar in het wedstrijdbeeld.
In de beginfase kregen beide teams een kans om te scoren, maar deze werden niet benut. Daarna nam AZSV het heft in handen en dat bleef gedurende de gehele wedstrijd zo. De Grolspelers hadden het moeilijk met de bal en ook de passing was nog niet optimaal, terwijl AZSV gemakkelijk en vlot bleef combineren.
In de eerste helft kwam AZSV op 1-0 doordat keeper Chiel Klein Avinck gepasseerd werd door een onhoudbare kopbal. In de rust werd Chiel vervangen door Jan Arink en ook hij werd één keer gepasseerd. Behalve de keeper werden in de tweede helft ook een paar spelers vervangen en daardoor kregen ook Teun Hagens en Imade Eljaroudi speeltijd.
Uiteindelijk werd AZSV met 2-0 de meer dan verdiende winnaar.