Speel mee met de SuperElf en steun onze club!

24-08-2023

Grol-leden en iedereen daarbuiten, voetballiefhebbers,

Ook in het seizoen 2023-2024 zal de supportersclub van de s.v. Grol de inmiddels niet meer weg te denken SuperElf competitie gaan organiseren. Gedurende het seizoen proberen deelnemers, met een door hen zelf samengesteld team, zoveel mogelijk punten bij elkaar te spelen, om zodoende in aanmerking te kunnen komen voor een van de vele te winnen prijzen. Zo kan men iedere week de weekprijs binnen halen, men kan in aanmerking komen voor de Highscore Cup, de Fairplay Cup of de titel Herbstmeister. Aan het eind van het seizoen ontvangen vervolgens de beste 25 spelers ook nog eens een keer een prijs.

Naast het meespelen met je eigen team, kun je ook nog eens meespelen met de teamcompetitie. Hierbij vorm je samen met minimaal 5 personen een team. Uiteindelijk komen de beste 3 teams in deze teamcompetitie ook weer in aanmerking voor een prijs.

Deelname kost €25,-, leden van de Supportersclub betalen €20,-. Door mee te doen steun je de club Grol ook financieel. Redenen genoeg dus.

Alle regels staan beschreven in het infoboekje. Het gaat te ver om dit nu uit te leggen, dus vraag vrijblijvend een pakket aan. Dit pakket is gratis en het moment van meespelen bepaal je pas na de ontvangst van de info. Je kan dit doen door het belangstellingsformulier in te vullen, dat kan via grolsesuperelf.nl of door te mailen naar cor.bleumink@kpnmail.nl.

Doe dit voor het eind van deze maand!

Hopelijk mogen we je begroeten als nieuwe deelnemer!

Groet, Supportersclub Grol