Voetbalcafe voor trainers en stafleden

07-11-2023

Op vrijdag 8 december 2023 organiseert het Voetbalbestuur een ‘voetbalcafe’ voor de trainers en stafleden van zowel de jeugdteams als de seniorenteams. Deze avond heeft als doel om in te gaan op een aantal onderwerpen die het (jeugd)voetbal raken (informeren, rugzak vullen en inspireren), om op informele wijze met elkaar kletsen over het voetbal bij Grol en om een blijk van waardering te geven aan de trainer en stafleden die het mogelijk maken dat de voetballers bij Grol elke week kunnen genieten van hun favoriete sport.

Voor het voetbalcafé van 8 december hebben we een aantal sprekers uitgenodigd die een interactief programma verzorgen over:

Het thema dat centraal staat binnen onze vereniging: voetbal. We hebben een aantal inspirerende gasten die de aanwezigen deelgenoot zullen maken van diverse ontwikkelingen op voetbaltechnisch gebied en ingaan op een aan actualiteiten die ‘nice to know’ zijn om kennis van te nemen.

Het maatschappelijke thema: drugs- en alcoholgebruik onder jongeren en de rol die een sportvereniging als Grol hier in kan spelen. Zo zal ingegaan worden op vragen als: waaraan kan ik zien dat jongeren gebruiken, hoe gaan we hier als (sport)vereniging mee om en waar kunnen we met signalen naartoe?

Gedurende de avond zullen wij -omdat we blij zijn met de uren die jullie als trainer of staflid druk zijn met de (jeugd)teams- zorgen voor een kopje koffie/ thee, een aantal hapjes en consumpties.

De avond vindt plaats in ons sportcafé Den Elshof. Je bent vanaf 19.45 uur van harte welkom, het programma start stipt om 20.00 uur. Het officiële programma zal tot ongeveer 23.00 uur duren. Omdat we graag willen weten hoeveel personen we kunnen verwachten, is het verzoek om je voor 3 december 2023 aan te melden via:

We hopen veel trainers en stafleden te mogen ontvangen op vrijdag 8 december.

Sportieve groet,

Voetbalbestuur Grol