In Memoriam Paul Meekes (1935-2023)

29-11-2023

Afgelopen maandag 27 november is ons lid Paul Meekes op 88-jarige leeftijd overleden.

Paul is op 9 september 1935 in Lichtenvoorde geboren en was lid van onze vereniging sinds 1 september 1972.

Paul is op 15 jarige leeftijd in Groenlo komen werken bij de Groenlose Meubel Industrie van de familie Te Lintelo en hij bleef daar werkzaam tot aan zijn VUT in 1995. Paul was getrouwd met Anny en samen hebben ze 2 zonen, te weten Benno die ook helaas al is overleden op de veel te jonge leeftijd van 19 jaar en Myron. Paul heeft met Anny achtereenvolgens aan de Walstraat en de Papendijk gewoond en de laatste 7 jaar aan de Tramstraat nummer 13.

Paul heeft vroeger zelf bij Longa gevoetbald en deed ook jarenlang mee aan het bedrijfsvoetbaltoernooi in Groenlo en speelde bij het combinatietram van Lintelo/Veld. Beide zonen Benno en Myron hebben bij Grol gevoetbald en kleinzoon Sven speelt nog steeds bij onze vereniging. Paul was altijd betrokken en langs de lijn aanwezig bij de wedstrijden van zijn zoons en kleinzoon.

Naast voetbal hield Paul van biljarten en deed hij vrijwilligerswerk zoals bezorgen van bibliotheekboeken en maaltijden.

Paul is op 3 november vorig jaar nog gehuldigd vanwege zijn 50 jarige lidmaatschap bij onze vereniging en is nu dus 51 jaar lid geweest van Grol.

We zullen hem gaan missen.

Er is gelegenheid om de familie te condoleren op vrijdag 1 december om 19:00 uur in de Mattelier in Groenlo. De crematieplechtigheid zal in besloten kring plaatsvinden.

Wij wensen  Anny, Myron, Sven en Serina veel sterkte in de komende tijd.

Namens bestuur en leden van de Grol,

Stan Raben, voorzitter