Team A en B van JO13-3 1e en 2e plaats

28-12-2023

Met twee teams heeft Grol JO13-3 mee gedaan aan het Norbert Kuyperstoernooi op woensdag 27 december in Beltrum. Ook AZSV, Longa en Vios deden hier met twee teams aan mee.

De poule wedstrijden verliepen voor team A ,door overtuigend en goed voetbal, perfect en hierdoor werden alle wedstrijden gewonnen en plaatste team A zich voor de finale. Voor team B was het spannender: de eerste wedstrijd werd gelijk gespeeld 1 - 1 tegen Vios. Hierna wonnen zowel Vios als Grol de 2e wedstrijd. Het ging dus om de laatste poule wedstrijd wel finale of geen finale. Grol moest de laatste poule wedstrijd tegen Longa en het werd 0 - 3 voor Grol. Vios moest winnen en zij konden ook uitrekenen hoeveel doelpunt zij moesten maken om in de finale te komen. De onderlinge wedstrijd was een gelijkspel geworden hier had dus niemand voordeel mee. Grol had een doelsaldo van plus 6. Vios speelde de laatste wedstrijd tegen AZSV en deze wedstrijd eindigde in 3 - 1 voor Vios. Vios bleef steken met een doelsaldo van plus 5 en hierdoor was ook team B van Grol finalist.

De finale kende heel veel strijd en passie van alle twee teams en uiteindelijk trok team B aan het langste eind en won de finale met 0 - 3. Dante, Dide, Dion, Inuk, Jay, Pim, Sen, Tieme, Twan en Walt gefeliciteerd met het behalen van de eerste en de tweede plaats.