Grol MO15-1 KAMPIOEN!!!

19-05-2024

Meiden O15-1 van Grol Kampioen na spannende ontknoping

De meisjes van het team Meiden O15-1 van Grol hebben hun seizoen in stijl afgesloten door kampioen te worden. Met een overtuigende 8-0 overwinning op Longa hebben ze hun titel veiliggesteld. Het was een wedstrijd waarin Grol vanaf het begin de overhand had en geen moment twijfels liet ontstaan over de uitkomst.

De wedstrijd tegen Longa begon met hoge verwachtingen en zenuwen, omdat de uitkomst van een andere wedstrijd, Trias tegen AZSV, cruciaal was voor de titelstrijd. Voor Grol was het niet genoeg om alleen te winnen; Trias moest ook verliezen van AZSV om Grol het kampioenschap te bezorgen. Daarom werd er een live lijn opgezet naar de wedstrijd van Trias, zodat de meiden en hun supporters constant op de hoogte waren van de stand aldaar.

Vanaf het eerste fluitsignaal speelde Grol met volle inzet en vastberadenheid. Al snel werd duidelijk dat ze geen kans wilden missen om het kampioenschap binnen te halen. Met prachtig samenspel, sterke verdediging en scherpe aanvallen werd Longa compleet overrompeld. Doelpunten vielen een na de ander en de wedstrijd eindigde in een indrukwekkende 8-0 voor Grol.

Ondertussen bleef de spanning voelbaar langs de lijn en op de tribunes, omdat de uitslag van Trias tegen AZSV van groot belang was. Elk doelpunt en elke minuut werd op de voet gevolgd via de live lijn. De opluchting en vreugde waren dan ook enorm toen het verlossende nieuws kwam dat AZSV had gewonnen van Trias.

Met deze uitslag was het kampioenschap een feit. Het veld barstte uit in gejuich en de meiden van Grol werden overladen met felicitaties van ouders, supporters en teamgenoten. Het harde werken, de teamspirit en de vastberadenheid gedurende het hele seizoen werden uiteindelijk beloond met de welverdiende titel.

Foto's gemaakt door Sanne Waenink van de wedstrijd op onze Facebook pagina!

Gefeliciteerd aan de meiden van Grol met hun kampioenschap! Trainster Rianne Boschker vertelde na afloop tegen de meiden: Het was een seizoen om trots op te zijn en dat hebben we afgesloten met een onvergetelijk kampioenschap!

Toppers zijn jullie allemaal!