7e Wissinkvoetbaltoernooi

22-05-2024

Over anderhalve week vindt het  Wissinkvoetbaltoernooi plaats. Een tweedaags voetbaltoernooi dat alweer voor de zevende keer wordt gehouden op de voetbalvelden van de Sportvereniging Grol.

Op zaterdag 1 juni a.s. binden twaalf O13-1 teams de strijd met elkaar aan om opvolger te worden van Grol O13-1. Zij waren in 2023 de winnaar van hun eigen toernooi. O.a. Arnhemse Boys, Drenthina uit Emmen en Rohda Raalte gaan de strijd aan met regionale teams als FC Winterswijk, AZSV Aalten en natuurlijk onze eigen jongens van Grol.

Op zondag 2 juni is het de beurt aan de O11 teams. Nadat er in 2023 helaas voor de O11 geen toernooi plaats vond i.v.m. te weinig deelname zijn we als organisatie blij dat we dit jaar wel weer een O11 toernooi kunnen organiseren. Acht teams hebben zich aangemeld, waaronder vv Hoogland (bij Amersfoort), DEV Doorn en Bon Boys uit Haaksbergen (zij komen zelfs met twee teams). Uiteraard doet ook Grol O11 mee. Gaat het hen lukken om het eigen toernooi te winnen?

Wilt u hier getuige van zijn dan bent u van harte welkom op Sportpark Den Elshof in Groenlo. Beide dagen begint het toernooi om 10.00 uur. Rond de klok van 15.00 uur wordt op beide dagen de finalewedstrijd gespeeld.

We hopen net als in 2023 op een sportieve strijd met leuk jeugdvoetbal.

Dus wie weet tot 1 en 2 juni.