Beleidsplan Vrouwenvoetbal 2024-2030

26-06-2024

Meer aandacht op het vrouwenvoetbal

In het beleidsplan 2023-2027 van Grol  is het verbeteren van vrouwen- en meidenvoetbal als speerpunt benoemd, dit speerpunt is voortgekomen uit de verenigingsenquête.

Om de vraag te beantwoorden hoe we dit het beste kunnen doen als club is de werkclub vrouwenvoetbal in het leven geroepen. Deze werkclub bestaat uit:

• Rick Spekschoor
  • Harry Paf
  • Carmen Porskamp
  • Carry Walterbos
  • Rianne Boschker
  • Joeri Schilderinck
  • John Ligtenberg

De werkgroep heeft zowel doelen opgesteld als een beleidsplan hoe we deze doelen willen gaan behalen. De gestelde doelen treffen jullie hieronder en het beleidsplan treffen jullie middels deze link: Beleidsplan Vrouwenvoetbal 2024-2030

• Er spelen structureel 140 meiden en vrouwen bij Grol, waarvan 30 gemengd
  • Extra aandacht voor het behoud van speelsters in de leeftijd van 16 -21 jaar
  • Minimaal 4 jeugdteams, in elke leeftijdscategorie minimaal 1 team
  • VR1 speelt in de 3e klasse
  • Meerdere vrouwenteams

Al met al worden er mooie stappen gezet in het meiden- en vrouwenvoetbal bij Grol en zijn we er van overtuigd dat dit zijn vruchten gaan afwerpen.