Informatiemoment nieuwe trainers en stafleden

28-06-2024

Op donderdag 11 juli 2024 om 20.00 uur organiseert het voetbalbestuur een moment voor nieuwe trainers en stafleden om hen in een uurtje wegwijs te maken binnen Grol. We proberen met een ‘introductieprogramma’ een optimale start van het nieuwe seizoen te bewerkstelligen. In een kort programma zullen we de nieuwe trainers en stafleden rondleiden over het sportpark en kennis laten maken met praktische zaken die rondom het voetbal georganiseerd zijn. Denk hierbij aan: waar liggen de sleutels, hoe werkt de uitgifte van kleding, waar moet ik zijn voor materialen, bij wie kan ik terecht voor hulp bij trainingen, wie is mijn aanspreekpunt voor voetbaltechnische zaken, waar kan ik terecht als ik vragen heb over het trainings- of wedstrijdschema, wie gaat er over het aanstellen van scheidsrechters, etc, etc. Van diverse commissies en besturen zullen er leden aanwezig zijn die hier iets over kunnen vertellen. De bijeenkomst is ook voor trainers en stafleden die al actief zijn, maar vragen hebben over genoemde zaken. Voel je vooral welkom!

Tot slot, we zoeken nog trainers en stafleden voor bepaalde teams. Hierover volgt nog een separaat bericht. Overweeg je trainer of staflid te worden, maar heb je nog wat vragen om de knoop definitief door te hakken: ook dan ben je van harte welkom op donderdag 11 juli om 20.00 uur op Sportpark Den Elshof.

Met sportieve groet,

Voetbalbestuur Grol