DeGrol-Carnavalsavond op vrijdag 13 december

10-10-2024

Voetballers, handballers, volleyballers en andere carnavalsgekken uit Groenlo!

Het is bijna zover! Het nieuwe carnavalsseizoen staat te trappelen van ongeduld, en dat betekent maar één ding: tijd voor DeGrol-Avond!

Op vrijdag 13 december zetten we Sportcafé Den Elshof weer op z’n kop tijdens DeGrol-Avond! Vanaf 20:00 uur (inloop vanaf 19:30 uur) gaat het feest losbarsten met een avond vol spektakel. Alle drie verenigingen – de voetbal-, handbal- en volleybalvereniging – werken mee aan een programma dat je echt niet wilt missen.

Wat kun je verwachten? Spetterende buuts, een waanzinnig dweilorkest, geweldige artiesten én natuurlijk de Stadsprins en Adjudant die het feest compleet maken. Kortom, het belooft een legendarische avond te worden!

Voor slechts €12,50 per persoon ben jij erbij. Dat is inclusief twee consumpties én een gratis garderobe. Vergeet niet je mooiste carnavalsoutfit uit de kast te trekken, want het feest is volledig gekostumeerd!

Wees er snel bij en scoor je tickets via onze ticketshop: https://tinyurl.com/2j263wmb

Driewerf alaaf en tot dan!