VSVG organiseert komend weekend 56e Fancy Fair

14-10-2024

Aannkomend weekend zaterdag 19 en zondag 20 oktober houden de Vrienden van s.v. Grol (VSVG) weer de traditionele najaars Fancy Fair in Sportcafé Den Elshof, editie 56. Wegens het 35-jarig bestaan van VSVG is deze editie eenmalig terug van weggeweest met een zaterdagochtend ‘Kleintje’ Fancy Fair, waarbij alle pupillenjeugdelftallen na hun wedstrijd in de kantine gratis een ronde mee kunnen spelen met het welbekende ‘Rad van Riky’, met voor hen gegarandeerd prijs.

Voor de zaterdagnamiddag hoopt de VSVG op voldoende gegadigden om enkele rondes met de teams en overige belangstellenden te kunnen spelen. Mocht u nog geen bestemming voor uw vrije zaterdagnamiddag weten, kom gerust eens kijken!

Zondagmiddag is traditioneel Super Sunday. De Fancy Fair begint rond de klok van half 1, waarbij het sportcafé elk halfuur voller zal zijn. Voor sommige deelnemers zal de wedstrijd van 14:30 uur, Grol 1 tegen Varsseveld 1, als een hinderlijke onderbreking van de spelvreugde van de Fancy Fair worden ervaren.

Zoals bekend kan de Fancy Fair niet worden georganiseerd door de trouwe en nimmer aflatende ondersteuning van de sponsoren. De VSVG is alle sponsoren ontzettend dankbaar voor hun medewerking. De opbrengsten van de Fancy Fairs de afgelopen jaren bestaan uit onder meer een ijsmachine en fitbike fiets voor de medische ruimte, aanschaf tent jeugdkamp en de aanschaf van het hekwerk tussen velden 3 en 4.

Grol 1 – Varsseveld 1

Grol 1 speelt zondag 20 oktober om 14:30 uur tegen Varsseveld 1. Grol 1, dat na de afgelopen overwinning op Voorwaarts Twello vierde staat met 7 punten, ontmoet Varsseveld, dat met twee punten minder op de tiende plaats staat.  Om aansluiting te vinden naar boven zijn drie punten noodzakelijk. We wensen selectie en staf dan ook al vast veel succes!