Grol JO13-3 wint ruim van MEC JO13-2

19-10-2024

Vandaag stond de wedstrijd tussen Grol 13-3 en Mec 13-2 op het programma, en wat een spektakel was het! Grol wist de wedstrijd met een duidelijke 14-0 overwinning naar zich toe te trekken, waarbij de doelpuntenregen al in de eerste helft begon.

Vanaf het begin was het duidelijk dat Grol de boventoon zou gaan voeren. Arnt-Jan maakte het eerste doelpunt met een prachtige treffer, gevolgd door doelpunten van Lex, Melle, Bram, Twan en Pim. Het team speelde als een geoliede machine, waarbij de aanval voortdurend gevaar stichtte. Vooral vanuit de buitenposities wisten Twan en Lex de verdediging van Mec keer op keer te verrassen. Mec deed er alles aan om terug in de wedstrijd te komen, maar de verdediging van Grol stond als een huis. Met Daantje, Onne, Sophie en Casper als een solide verdedigingslinie wist Mec nauwelijks door te breken. Als ze er al doorheen kwamen, stond daar nog keeper Thijs, die met een fantastische redding zijn doel schoon hield. Ook Mounir droeg zijn steentje bij met een geweldige redding op de lijn, waarmee hij een zeker doelpunt van Mec voorkwam.

In de tweede helft zette Grol door en kwam Valentijn de aanval versterken, wat meteen voor nog meer gevaar zorgde. Het middenveld werd goed gecontroleerd door Siebe, die samen met Bram, Melle en Arnt-Jan zorgde dat Mec weinig ruimte kreeg om op te bouwen. De aanvallen van Grol bleven komen, maar de keeper van Mec had een sterke dag en hield veel ballen tegen, waardoor de score nog enigszins binnen de perken bleef.
Mec vocht dapper, maar het mocht vandaag niet baten.

Grol was simpelweg te sterk en speelde op alle fronten een uitstekende wedstrijd. Een knappe overwinning, en een collectieve teamprestatie om trots op te zijn!

Meer foto's van Sanne Waenink op onze Facebook pagina.