Sportvereniging Grol 90 jaar jong

06-01-2008

Zoals bekend, bestaat de sportvereniging ‘Grol’ in 2008 90 jaar!

Weliswaar geen officieel jubileum, maar wel een mijlpaal in dit geval een leeftijd om uitgebreid bij stil te staan.

Op voorstel van het Grolbestuur is er derhalve een commissie in het leven geroepen, die de opdracht heeft meegekregen om in het jubileumjaar 2008 een aantal gevarieerde activiteiten te organiseren voor jong en oud.

De acht in deze commissie zitting hebbende personen zijn:

Theo Huijskes, voorzitter

Tonnie Zieverink, secretaris

Hans van Halm, penningmeester

René Wolters, namens het hoofdbestuur

Patrick Pos, namens het jeugdbestuur

Gerard Huijskes, namens het bestuur senioren

Hennie Schovers, namens de Supportersclub

Geert Jan Stokkers, namens de V.S.V.G.

De activiteiten, die dit jaar in het teken van het 90-jarig bestaan zullen worden geplaatst en om die reden reeds min of meer vast staan, zijn:

Zaterdag 5 januari 2007:

Grootscheepse bingo voor de jeugd van de S.V. Grol.

In de maand april 2008 (op een nog nader vast te stellen datum):

Gezellige avond voor alle vrijwilligers van de S.V. Grol met hun partners.

Donderdag 29 mei 2008:

Gezellige avond voor alle sponsoren van de S.V. Grol met o.a. gastspreker Johan Derksen, bekend van het voetbalweekblad VI en het tv-programma Voetbal Insite.

Zaterdag 7 en zondag 8 juni 2008:

Feestelijke afsluiting van het seizoen 2007-2008 voor alle leden van de S.V. Grol.

Zaterdag 20 september 2008:

HAPPY HOUR voor alle leden van de S.V. Grol vanaf de A-jeugd i.v.m. de 90e verjaardag van de club op donderdag 18 september 2008.

In de maand november 2008 (op een nog nader vast te stellen datum): Een ludieke amusementsavond voor alle leden van de S.V. Grol.

Mogelijk een jubileumwedstrijd tussen bijvoorbeeld FC Twente en De Graafschap in het geval het kunstgrasproject op het sportpark ‘Den Elshof’ dit jaar een succesvolle afronding krijgt.

Mogelijk een extra dikke huis aan huis  jubileum presentatiegids van de S.V. Grol of i.s.m. de clubbladcommissie een extra jubileum uitgave van het clubblad van de S.V. Grol.

Wat betreft het 90-jarig bestaan is er ook een jubileumlogo ontworpen.

Dit logo is o.a. te vinden op de website van de S.V. Grol.

Wanneer u dit logo op de site WWW.SVGROL.NL aanklikt, krijgt u meer informatie over de viering van het jubileum te lezen.