Nieuwsbrief met betrekking tot het kunstgras

21-01-2008

Onderstaande nieuwsbrief wordt in de week van maandag 21 januari tot en met zaterdag 26 januari 2008 verspreid en bezorgd onder en bij alle leden van de sportvereniging ‘Grol’, sponsoren en andere belangstellende sympathisanten.

Onderwerp: Nieuwsbrief met betrekking tot het kunstgrasproject van de sportvereniging ‘Grol’.

Groenlo, januari 2008.

Beste leden,

Zoals toegezegd tijdens de op 1 oktober 2007 gehouden algemene ledenvergadering willen wij u zoveel mogelijk op de hoogte houden met betrekking tot de realisering van de kunstgrasvoorzieningen op het sportpark ‘Den Elshof’ in Groenlo ten behoeve van onze vereniging: de sportvereniging ‘Grol’.

Ervan uitgaande dat u volledig op de hoogte bent van alle ontwikkelingen tot en met het kalenderjaar 2007, willen wij u via een communicatiemiddel als deze, alsmede via de website www.svgrol.nl e.d. informeren over de gang en stand van zaken sedert 1 januari 2008.

Organisatie kunstgrasvoorzieningen:

Eindverantwoordelijk: hoofdbestuur van de sportvereniging ‘Grol’.

Algemeen aanspreekpunt: Theo Huijskes (voorzitter).

Algeheel coördinator: Stan Raben (bestuurslid dienst algemeen beheer).

Contactpersoon voor de gemeente Oost Gelre: Theo Huijskes.

Contactpersoon voor de commissie van aanbeveling, bestaande uit 100 personen, die alle geledingen van de vereniging vertegenwoordigt: Theo Huijskes.

Contactpersoon voor het Adviesbureau voor Sport en Cultuurtechniek Heemskerk, leveranciers kunstgras, LBA bv Groenlo, de Rouwmaat Groep Groenlo en overige aannemers en leveranciers: Stan Raben.

Contactpersoon voor de totale externe en interne communicatie: Theo Huijskes.

Samenstelling projectgroep:

Stan Raben (voorzitter), Theo Huijskes, Michel Hoffman, Martin Heemskerk, Rob Oude Luttikhuis en Leon Verkuijlen.

Samenstelling werkgroep:

Stan Raben (voorzitter), Marco Frank, Rob Oude Luttikhuis, Harm de Vries, Tonny Hartman, Henk Porskamp, Willie Everink en Bennie Penterman.

Algemene vrijwilligersgroep op projectbasis voor alleen de uitvoering van het complete pakket kunstgras- en aanverwante voorzieningen:

Mogelijk leden van de vrijwillige onderhoudsgroep, terreincommissie en wagenbouwgroep, leden van alle seniorenteams, ouders van jeugdleden, alsmede vakmensen en vrijwilligers onder alle actieve en ondersteunende leden.

Belangstellende c.q. bereidwillige leden e.a. kunnen zich aanmelden bij Michel Hoffman! Mobiel: 06-11915577 of Email: michel@grolle.nl)

Opties kunstgrasvoorzieningen op het sportpark ‘Den Elshof’:

1. Hoofdveld, veld 3 en pupillenveldje op de oefenhoek

2. Hoofdveld en veld 3

3. Hoofdveld en pupillenveldje op de oefenhoek

4. Hoofdveld

5. Veld 3 en pupillenveldje op de oefenhoek

6. Veld 3

Afmetingen kunstgrasvoorzieningen:

Hoofdveld: 104 x 68 meter (zonder uitloop)

Veld 3: 100 x 64 meter (zonder uitloop)

Pupillenveldje 35 x 20 meter

Bijgestelde algemene planning:                                                           Gereed:

1)   Ontwerp en programma van wensen                                                  15 februari

2)   Plan indienen bij de gemeente Oost Gelre                                           22 februari

3)   Programma van eisen                                                                       29 februari

4)   Aanvraag offertes                                                                             5 maart

5)   Offertes ontvangen                                                                           21 maart

6)   Extra algemene ledenvergadering                                                      31 maart

7)   Evaluatie offertes, onderhandelingen e.d.                                           3 april

8)   Opdrachtverstrekking                                                                       4 april

9)   Voorbereiding                                                                                  30 mei

10) Start aannemer                                                                                2 juni

11) Realisatie                                                                                         8 augustus

Commissie van aanbeveling:

Het is de bedoeling dat de uit 100 personen bestaande commissie van aanbeveling, vertegenwoordigende alle geledingen binnen de vereniging, voorafgaande aan de extra algemene ledenvergadering nog enkele malen bij elkaar komt.

Tijdens die bijeenkomsten zullen alle genoemde opties met daaraan gekoppeld de uitgewerkte plannen, de voor- en nadelen, de financiële onderbouwingen e.d. aan de orde komen.

Extra algemene ledenvergadering:

De agenda voor deze vergadering zal drie hoofdpunten bevatten, te weten:

Kunstgrasvoorzieningen sportpark ‘Den Elshof’ en de daarbij behorende goedkeuring van de zijde van de leden.

Noodzakelijke goedkeuring van de zijde van de leden voor de overdracht van de accommodatie aan de in oprichting zijnde Stichting Exploitatie Accommodatie SV Grol.

Invoering nieuwe kledinglijn en alle daarbij behorende goedkeuringen van de zijde van de leden.

Opmerking ten aanzien van de extra algemene ledenvergadering:

Tijdens deze vergadering zal een uitvoerige toelichting worden gegeven op de te behandelen agendapunten. Ten aanzien van het agendapunt kunstgrasvoorzieningen zal gelet op de keuze van het totale voortraject de uiteindelijke mening van de leden van de commissie van aanbeveling vanzelfsprekend zwaar wegen!

Hopende u voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet!

Namens het bestuur van de sportvereniging ‘Grol’,

Theo Huijskes, voorzitter.