Groljeugd speelt op kunstgras

17-02-2008

In navolging van de 1e selectie zal de komende weken ook door een aantal jeugdteams van de s.v. Grol een oefenwedstrijd gespeeld worden op kunstgras. Doel hiervan is om de spelers en trainers enige ervaring op te laten doen met het spelen van een wedstrijd op kunstgras. De aldus opgedane ervaringen worden dan meegenomen in de uiteindelijke besluitvorming over de aanleg van één of meerdere kunstgrasvelden op het sportpark Den Elshof.

Zo zal op woensdag 20 febr. a.s. Grol A-1 een oefenwedstrijd spelen tegen de A-selectie van  TVC’28 uit Tubbergen, terwijl een week later op woensdag 27 febr.  Grol B-1 eveneens uitgenodigd is voor een kennismaking met het al veel besproken kunstgras. Beide wedstrijden beginnen om 20.00 uur.

Wellicht dat in de nabije toekomst ook de C-jeugd of andere Grolteams nog een bezoek gaan brengen aan Tubbergen, indien de mogelijkheden dat toelaten. Contacten hierover met TVC’28 lopen nog, maar nu al kunnen we constateren dat er vanuit Tubbergen alles aan wordt gedaan om ons als Grol de mogelijkheid te bieden daar te gast te zijn. Een prettige constatering.

Voor Grolleden, die  het spelen op kunstgras in de praktijk willen meemaken, derhalve een uitgelezen mogelijkheid om een bezoek te brengen aan sportpark “DE GROTE MOAT”, Sportlaan 10, 7651 LD Tubbergen.

Meer informatie is er te vinden op www.tvc28.nl