F-Woensdagcompetitie s.v. Grol

12-03-2008

Op de website staat vanaf vandaag de teamindeling van de F-woensdagcompetitie die dit voorjaar wordt gehouden. Ook via je leider krijg je een brief met daarbij de teamindeling en het wedstrijdschema. De indeling van de teams is door loting bepaald, waarbij rekening is gehouden met de leeftijd en het F- team waarin gespeeld wordt. Zo hebben we geprobeerd om de teams van gelijke sterkte te creëren. Hieronder volgt belangrijke informatie voor de aankomende F- competitie.

Informatie:
De F-competitie begint op woensdag 19 maart 2008 en zal in mei eindigen met de finalerondes.
De wedstrijden worden gespeeld van 18.00- 19.00. Zorg dat je een kwartier voor aanvang aanwezig bent zodat de wedstrijden op tijd kunnen beginnen.
De uitslagen en wedstrijdverslagen kun je vinden op: www.svgrol.nl (onder het kopje jeugd> algemeen) en worden een week later tevens gepubliceerd in de Groenlose Gids. Daarnaast wordt eventuele informatie over de F-competitie ook gepubliceerd op www.svgrol.nl. Neem dus regelmatig een kijkje op de site!!!!!
Het shirt van de club krijg je iedere woensdag van ons. Sokken, broekje en scheenbeschermers moet je zelf meenemen. We verzoeken iedereen vriendelijk om de shirts na de wedstrijdjes weer in te leveren bij je leider. (Draag er alsjeblieft zorg voor, want de vorige editie is er 1 shirt ‘kwijt geraakt’).
Het wedstrijdschema (met vermelding van de speelvelden) en de kleedkamer staan ook op de website. Let op: er is deze editie een vaste kleedkamerindeling.
Ook dit jaar staan de scouts weer langs de lijn om de verkiezingen van beste keeper/ verdediger/ middenvelder/ aanvaller en trainer te kiezen.
Alle hulp bij de F-woensdagcompetitie is welkom. Denk bijvoorbeeld aan het inschenken van de ranja, etc. Als er nog vaders en/ of moeders bereid zijn om te helpen, kunnen ze zich wenden tot onderstaande personen.
Voor vragen kan je terecht bij de organisatie.

Vriendelijke Sportgroeten,
Ronald Hulzink (tel.: 0628565237, mail: r.hulzink@chello.nl)
Dennis Pasman (tel.: 0610902902, mail: dennispasman@hotmail.com)