Supportersclub s.v.Grol

27-03-2008

Beste jeugdspelers en ouders,

Zoals jullie allemaal wel weten heeft de s.v. Grol natuurlijk haar eigen Supportersclub. Ieder jaar probeert de ‘Supportersclub’ een bezoek aan een spannende ere-divisiewedstrijd te organiseren. De afgelopen jaren bezochten wij bijvoorbeeld de wedstrijden PSV-NAC en FC Utrecht-FC Twente. Nu bestaat ook dit jaar voor iedere jeugdspeler van de s.v. Grol weer de mogelijkheid om met de ‘Supportersclub’ op zondag 20 april 2008 de ere-divisiewedstrijd FC Twente – Willem II te bezoeken. Deze wedstrijd begint die dag om 14:30 uur en wordt gespeeld in het Arke Stadion van FC Twente.
Omdat Enschede slechts 30 kilometer rijden is vanuit Groenlo, hebben we besloten deze wedstrijd met auto’s te bezoeken. We zullen deze middag rond 12:30 uur vertrekken en we verwachten om ongeveer 17:30 uur weer in Groenlo terug te zijn.

Er is echter wel één voorwaarde om mee te kunnen  gaan naar deze wedstrijd. Wil je mee naar FC Twente - Willem II, dan moet je wel lid zijn van dé ‘Supportersclub’. Ben je nog geen lid?, geen enkel probleem, want je kunt je nu aanmelden door het onderstaande strookje in te vullen en voor 6 april in te leveren. Op dit strookje kun je ook aangeven of je vader of moeder deze middag eventueel zou willen rijden. Zij krijgen als tegenprestatie dan een gratis toegangskaart van dé ‘Supportersclub’.

Voldoende plaatsen
Op dit moment is het nog niet helemaal duidelijk of er plaatsen beschikbaar zijn in het stadion. Hier krijgen wij als Supportersclub 2 weken van tevoren bericht over van FC Twente. De kans bestaat dus dat we dit seizoen geen eredivisiewedstrijd kunnen bezoeken. Dé ‘Supportersclub’ heeft daarom besloten dat, wanneer deze wedstrijd geen doorgang kan vinden, wij alles in het werk zullen stellen om volgend seizoen twee wedstrijden te gaan bezoeken. Geef je in ieder geval op voor deze kraker in de eredivisie en mis de ontknoping niet…!

Wat kost het?
De contributie van de ‘Supportersclub’ bedraagt per jaar slechts €8,17. Als lid kun je dan ieder jaar mee naar een ere-divisiewedstrijd. Daarnaast krijg je o.a. korting op verschillende activiteiten van de ‘Supportersclub’, zoals de spectaculaire jeugdbingo die iedere winterstop gehouden wordt in de kantine.

Wil je mee naar deze spannende ere-divisiewedstrijd dan hoef je als ‘Supportersclublid’ maar € 5,-- bij te betalen. De € 5,-- hoeft echter niet direct betaald te worden. Wanneer je meegaat naar deze wedstrijd ontvang je daar nog verder bericht over van ons.

Ga je mee op zondag 20 april naar de ere-divisiewedstrijd FC Twente – Willem II? Vul dan het onderstaande strookje in en je krijgt vanzelf bericht!

Met vriendelijke sportgroeten,  De ‘Supportersclub’ van de sv Grol

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
ERE-DIVISIEWEDSTRIJD       FC TWENTE - Willem II       20 APRIL 2008

Naam:

Adres:

Tel.nr.:

Voetbalt in team:
O Ja, ik ga graag mee en ben al lid van de ‘Supportersclub’
O Ja, ik ga graag mee en wordt hierbij lid van de ‘Supportersclub’
O Nee, ik kan helaas niet mee maar wil wel lid worden van de ‘Supportersclub’
O Mijn ouder wil eventueel wel rijden. Hij/zij heeft ……. plaatsen beschikbaar.

Dit strookje voor 1 april inleveren bij: Rob Porskamp, Kantine sv Grol of Rudi Porskamp, Koperslager 61. Of via e-mail bij:   Marc van Meurs, marcvanmeurs@hotmail.com