WVC F8 - Grol F11

13-04-2008

WVC F8 – Grol F11

Na een voorspoedige start van de wedstrijd kwamen we al vlot voor met 1-0 helaas was dit maar van korte duur en het was 1-1. Net voor de rust maakte WVC er nog 2-1 van en dit zijn  onze jongens niet gewend gezien de voorgaande wedstrijden. Helaas lieten de weergoden het niet toe om de tweede helft te spelen. Dus werd er besloten om de tweede helft een week later te spelen. Vol goede moet en zonnig weer vertrokken we opnieuw naar Winterswijk. De tweede helft zullen we ze even laten zien wat voetballen is aldus één van de jongens. Na de aftrap werd er vanaf het begin gretig gevoetbald. De jongens hadden de wedstrijd vanaf het begin onder controle maar ja je moet wel goals maken om de wedstrijd te winnen. De gelijkmaker kwam na 10 minuten spelen door een prachtig doelpunt van Mike. Daarna was het WVC die begon aan te dringen maar onze rots in de branding Diede speelde de bal op juiste moment naar Twan waardoor hij na een prachtige solo en drie jongens te hebben uitgespeeld voor het winnende doelpunt zorgde 3-2. Na het winnen van deze wedstrijd staan er nog twee wedstrijden op het programma. Eerst een wedstrijd thuis tegen VVG de nummer drie en daarna uit tegen Bredevoort de nummer twee van de competitie. Mochten we thuis winnen dan kan ons het kampioenschap bijna niet meer uit handen genomen worden.

Dus Nick,Mike,Diede,Twan Nick,Thieme,Luuk,Sam en Daan doe je best en er staat een leuk feestje aan te komen.