Loods s.v. Grol officieel geopend

05-09-2011

GROENLO - Zaterdag 3 september hebben Ere-voorzitter van s.v. grol, Theo Huijskes en coördinator van de woensdagmiddaggroep bij Grol, Willie Everink de laatste steen onthuld. Met deze handeling werd de Loods, die bij de parkeerplaats en naast de velden van s.v. Grol is gebouwd, officieel geopend. “De loods is al een lang gekoesterde wens”, vertelt Stan Raben namens het bestuur van s.v. Grol en Stichting Exploitatie Accommoatie s.v. Grol (SEAG). “Als je eigenaar van de velden bent, en grotendeels zelf het onderhoud doet, dan heb je opslag nodig voor machines en gereedschap. Ook kan de loods gebruikt worden voor ballen, materialen en kleding opslag,”aldus Raben.

De loods is mede gerealiseerd door 25.000 euro subsidie die nog uit het kunstgrasproject komt en door diverse lokale bedrijven. Natuurlijk heeft de woensdagmiddagploeg veel werk verricht met de tot stand komen van de loods.

Theo Huijskes en Willie Everink kregen een schroevendraaier waarmee zij een plaat konden demonteren die op laatste steen was gevestigd. Op de steen staat “Vrijwilligers Home 2010”. Stan Raben deelde de genodigden als laatste mede dat nog deze maand de renovatie van de kleedkamers 4 tot en met 9 op Sportpark Den Elshof van start gaat.