Nieuwe gezichten in Jeugdbestuur s.v. Grol

01-05-2014

Mirjam Pos, Manfred Huijskes en Yvonne Klein Gunnewiek treden toe tot Jeugdbestuur s.v. Grol
Zoals bij velen van u bekend zal zijn treden Richard Bruins en Dennis Pasman aan het eind van het seizoen af als lid van het jeugdbestuur s.v. Grol. De afgelopen maanden is het jeugdbestuur dan ook druk geweest met de opvolging van hen. We zijn verheugd u te kunnen melden dat dit gelukt is. Een verschuiving van een aantal rollen en de komst van een drietal nieuwe Jeugdbestuursleden zorgt er voor dat het Jeugdbestuur op volle sterkte komt.

Vanaf het seizoen 2014/2015 zal Diana Nijland de rol van voorzitter op zich nemen en daarmee zitting krijgen in het hoofdbestuur s.v. Grol. De nieuwe leden in het Jeugdbestuur zijn Mirjam Pos, Manfred Huijskes en Yvonne Klein Gunnewiek. Zij zullen nu al gaan meelopen en al wat taken op gaan pakken ter voorbereiding op het seizoen 2014/ 2015. De verdeling van de rollen en taken ziet er vanaf het aankomende seizoen als volgt uit:

Voorzitter: Diana Nijland
Secretaris: Edwin Vos
Penningmeester/ Scheidsrechterszaken: Wilco Rijkenbarg
Vrijwilligerscoördinator: Rob Arink
Contactpersoon AB-klasse: Marcel ten Barge
Contactpersoon CD-klasse: Manfred Huijskes en Peter Wolberink
Contactpersoon EF-klasse + G-voetbal: Mirjam Pos en Yvonne Klein Gunnewiek
Contactpersoon peutervoetbal: Peter Wolberink
Pedagogische zaken/ begeleiding jonge jeugdleiders: Peter Huisman
Wedstrijdzaken: Rob Westervoorde

Werkgebied Jeugdbestuur
Het jeugdbestuur ontfermt zich over de gehele jeugdafdeling van de s.v. Grol en houdt zich bezig met alle zaken die het jeugdvoetbal raken. Kort gezegd komt het er op neer dat het jeugdbestuur verantwoordelijk is voor alle zaken in het jeugdvoetbal, behalve de voetbaltechnische- en opleidingszaken. Deze zaken vallen onder de taakstelling van het COV. De COV en het Jeugdbestuur zijn organen die elkaar moeten versterken. De samenwerking tussen beide organen moet zorgen voor plezier voor alle spelers bij de s.v. Grol en het bieden van een goede opleiding aan deze spelers.
Wilt u meer weten over welke zaken er zoal opgepakt worden door het jeugdbestuur en de COV, kijk dan eens in de Informatiegids Jeugdvrijwilligers.

Waar kan ik terecht met vragen, opmerkingen, etc.
Grofweg kan de regel gehanteerd worden dat iedereen met vragen, opmerkingen, etc
• over opleiding en vorming op voetbaltechnisch gebied binnen de vereniging met betrekking tot de spelers binnen de s.v. Grol terecht kan bij de COV
• voor overige zaken terecht kan bij het jeugdbestuur.