Jeugd Ajax en Schalke oefenen in Groenlo

12-01-2005

Het team dat in 2004 het 15e Internationale Marveldtoernooi won, Ajax (B-jeugd) uit Amsterdam heeft voor het weekend van 14 t/m 16 januari een trainingsweekend belegd in Groenlo. Men maakt dan tevens gebruik van de hoofdprijs die zij gewonnen hebben, een weekendverblijf op Marveld Recreatie. De ploeg arriveert vrijdagmiddag op camping Marveld. Naast een aantal trainingen op het Grolcomplex zal Ajax zaterdagmiddag 15 januari een oefenwedstrijd spelen tegen de B-jeugd van Schalke '04 uit Gelsenkirchen. De wedstrijd begint om 14.30 uur op sportpark 'Den Elshof' Oude Winterswijkseweg 37.

Ajax is ook op het 16e Internationale “Marveldtoernooi”, dat gehouden wordt in het weekend van 27 t/m 29 mei, van de partij.