Grol 1 speelt gelijk tegen Rheden 1

27-08-2014

Dinsdagavond 26 augustus speelde Grol 1 de tweede bekerwedstrijd thuis tegen Rheden 1. Grol was niet volledig in deze wedstrijd. De volgende spelers ontbraken: Lennard Walterbos, Wouter Pillen, Tim Peters, Mark Peters en Jelle Kornegoor.

De tegenstander begon beter aan de wedstrijd en scoorde reeds in de 9e minuut de 0 – 1. Grol kwam allengs beter in de wedstrijd en de aanwezige toeschouwers kregen een interessante en boeiende wedstrijd voorgeschoteld. Mart Zieverink scoorde in de 24e minuut de 1 – 1. Dat was tevens de ruststand. Na de rust kwam Rheden in de 55e minuut opnieuw op voorsprong. Grol liet het er echter niet bij zitten en opnieuw Mart Zieverink maakte de 2 – 2. Door een inschattingsfout van Max de Vries kwam Rheden in de 90e minuut alsnog op voorsprong. Grol toonde echter veerkracht en door een pracht goal van Michel Kamphuis werd alsnog de 3 – 3 in de wacht gesleept. Al met al een leuke pot voetbal met een verrassend scoreverloop. Het getoonde spel en het resultaat van deze wedstrijd biedt perspectief voor de laatste bekerwedstrijd zaterdag, uit tegen De Horst uit Ermelo. De wedstrijd De Horst – DVS’33 eindigde gisterenavond immers in een eindstand van 1 – 5. Daarmee heeft DVS’33 6 punten, De Horst 3 punten en Grol evenals Rheden hebben 1 punt.