Voorbeschouwing door Jos Heutinck

08-11-2014

Beste voetballiefhebbers,

Vanaf deze plek allereerst een woord van welkom aan onze gasten uit Tubbergen. TVC’28 is de competitie gestart met 8 punten uit 8 wedstrijden. Afgelopen weekend pakte het team van trainer-coach Douwe Jansen een punt mee uit Wehl door met 2-2 gelijk te spelen tegen Concordia. Hiermee bevinden zij zich op plek 10 van de ranglijst.
Grol zal zondag de gelegenheid krijgen om de “nare smaak” van de onnodige nederlaag tegen onze buren uit Lichtenvoorde weg te spoelen.

Een wedstrijd die voetbalinhoudelijk misschien niet de beste was,maar in een ambiance spelen zoals vorige week is niet elke amateurvoetballer gegeven. Vanaf deze kant onze dank naar beide supportersgroepen die er samen met velen een geweldige happening van hebben gemaakt.

Grol heeft afgelopen dinsdag, in een wedstrijd met 2 gezichten, tegen zaterdag hoofdklasser AZSV laten zien dat er volop mogelijkheden zijn op een uitstekende klassering in deze 1e klasse E.
Het besef dat hiervoor punten nodig zijn is er volop en dat een aardig helftje tegen AZSV lang niet voldoende is. Belangrijk aspect in dit gebeuren is dat de groep langzaam steeds completer en dus fitter wordt. Dit zal zich op termijn zeker gaan uitbetalen in een goede serie en een betere klassering op de ranglijst. Ik hoop op een massale opkomst van ons trouwe publiek die het team steunen in deze mooie strijdt tegen deze uitstekende tegenstander uit Tubbergen.
De wedstrijd zal onder leiding staan van Dhr. J.R.Mulder die ik bij deze van harte welkom heet op ons sportpark ”Den Elshof”.
Ik wens iedereen een fijne en sportieve wedstrijd toe.
Tot zondag op sportpark “Den Elshof” om 14.30 uur.

Jos Heutinck