Nieuwe gezichten in het Jeugdbestuur

18-08-2017

Peter Wolberink, Manfred Huijskes, Wilco Rijkenbarg, Marc van Meurs, Yvonne Klein Gunnewiek, Mirjam Pos zijn gestopt met hun werkzaamheden voor het jeugdbestuur. Gelukkig zien wij de meesten van hen terug in een andere functie binnen de SV Grol.

De opengevallen plekken binnen het jeugdbestuur zijn inmiddels ingevuld. Totaaloverzicht samenstelling Jeugdbestuur: https://svgrol.nl/organisatie/jeugdbestuur

De nieuwe leden stellen zich graag aan u voor.

De functie van Marc van Meurs (begeleiding jonge jeugdvrijwilligers) is vanaf het aankomend seizoen ondergebracht bij Rob Arink.

Rolf Meuleman

Mijn naam is Rolf Meuleman. Sinds augustus vorig jaar ben ik afgestudeerd als sport- en gezondheidsmanager aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen. Na het afstuderen ben ik begonnen als testleider om fysieke testen af te nemen bij basisschoolkinderen en als trainer van het G-elftal en JO-O17 van de S.V. Grol. Als gevolg van hiervan ben ik door de S.V. Grol benaderd om als voorzitter het voetbal te organiseren voor de Special Olympics, een toernooi voor mensen met een geestelijke beperking. Twee maanden geleden ben ik in dienst getreden als assistent projectmanager Regionale Special Olympics 2017. Kort hierna ben ik benaderd door Mirjam Pos en Diana Nijland om coördinator te worden voor de E- en G-jeugd. Een mooie leeftijdscategorie, waarin er nog veel te leren valt en ik hoop hier dan ook in organisatorisch opzicht mijn steentje aan bij te kunnen dragen.  Het maakt het natuurlijk al iets makkelijker, omdat ik als trainer van het G-team al bekend ben met de leiders,  ouders, spelers en speelsters. Ik wil er voor zorgen dat er duidelijkheid wordt gecreëerd naar de spelers, ouders en leiders. Wat de verwachtingen van de vereniging zijn, hoe spelers, ouders maar ook leiders zich horen te gedragen (teamsport) en hierbij  hoop ik de vrijwilligers door middel van persoonlijke aandacht aan de vereniging te binden.

Contactgegevens Rolf:
r.meuleman14@gmail.com

John ter Heerdt

Mijn naam is John ter Heerdt. Binnen de Grol zal ik mij richten op de leeftijdscategorieën onder de negen en onder de zeven.  Twee leuke leeftijdscategorieën waarop het plezier absoluut voorop staat,  maar waar je de kids ook heel goed de basisbeginselen van het voetbal bij  kunt brengen. Zelf ben ik vader van drie zonen, waarbij de oudste bij een JO9 team speelt en de middelste bij de J07 (de F-pups). Over twee jaar mag ook de jongste zijn kunsten op het Grolveld laten zien. Al met al voldoende reden om me de aankomende jaren in te zetten voor de club.

Contactgegevens John:
06-20253437
johnny_ter_heerdt@hotmail.com

Bas Brinke

Ik ben Bas Brinke, 24 jaar oud, en sinds een paar maanden actief binnen het Jeugdbestuur.  Binnen het Jeugdbestuur ben ik verantwoordelijk voor de financiën en scheidsrechterszaken.  Voor mij ligt inhoudelijk de grootste  uitdaging om er voor te zorgen dat er meer (jonge) scheidsrechters zich aanmelden,  waardoor zo veel mogelijk jeugdelftallen wekelijks onder leiding van een gediplomeerde scheidsrechter kunnen voetballen.

Zelf voetbal ik vanaf mijn jongste jeugd bij 'de Grol', momenteel in S.V. Grol 7. Naast zelf voetballen ben ik een drietal jaar jeugdtrainer bij recratieve elftallen geweest.

Contactgegevens Bas:
BasBrinke@outlook.com

Ron Klein Gebbink  en Jeroen Gerretsen

Wij zijn Jeroen Gerretsen en Ron Klein Gebbink en gaan vanaf dit seizoen fungeren als contactpersonen voor de O13- en O15-klasse. Beiden lopen we al een behoorlijk aantal jaren rond bij S.V. Grol. Jeroen zal komend seizoen naast zijn functie bij het jeugdbestuur ook nog onderdeel blijven van de staf van JO15-1. Ron is afgelopen seizoen begeleider geweest bij JO17-2. Wij hadden allebei een beetje het gevoel dat we na jaren goed begeleidt te zijn vanuit de Grol ook eens iets terug wilden doen. Nadat Peter Wolberink en Manfred Huijskes na jaren inzet besloten om te stoppen als jeugdbestuursleden was dat een mooi moment voor ons om in te stromen. Wij hebben zin in komend seizoen en zien jullie graag op sportpark Den Elshof.

Contactgegevens Ron:
06-19165684