SV Grol / KNVB – kaderbijeenkomsten

10-01-2018

Voor het hele kader (trainers, leiders en scouts) van alle jeugdteams wordt dit voorjaar op een viertal vrijdagavonden een interne bijscholing/opleiding gegeven in samenwerking met de KNVB.

Data:
Vrijdag 26 januari
Vrijdag 9 februari
Vrijdag 2 maart
Vrijdag 23 maart

Een bijeenkomst duurt ca. twee uur en begint om 19:00 uur (tot ca. 21:00 uur).

Om iedereen aan zijn/haar trekken te laten komen worden o.a. de volgende onderwerpen behandeld en een demonstratie gegeven op het veld:
1.    JO9-JO7: Hoe coach ik deze? Wat is coachen in het algemeen.
2.    JO19-17: Hoe verbeter ik de mentaliteit.
3.    Meiden: Hoe verbeter ik de conditie en weerbaarheid?
4.    JO13: hoe ontwikkel ik spelers naar een hoger niveau?
5.    Oudergedrag.
6.    Observeren en scouten.

Tijdens de avonden kunnen in overleg nieuwe onderwerpen worden aangedragen en behandeld. In oktober hebben we al een workshop Cruyff Football C14 gehad en kunnen we vanuit die visie ook een aantal andere zaken belichten, namelijk: hoe train ik in principes (8-tal) om zo het voetbal te verbeteren.

Voor iedereen komen er interessante onderwerpen aan bod die actueel zijn en direct kunnen worden toegepast op het veld. De bedoeling is dat in het nieuwe seizoen (2018-2019) hierop wordt doorgegaan, waarbij vier (vervolg)bijeenkomsten worden gegeven. Deze bijeenkomsten zullen over het hele seizoen worden verdeeld.

Opgave voor de kaderbijeenkomsten kan bij Jos Porskamp (per e-mail: j.a.m.porskamp@kpnmail.nl) o.v.v. ‘deelname Grol/KNVB bijeenkomsten + je naam en je team’. Graag zo spoedig mogelijk aanmelden (doch uiterlijk 16 januari 2018).