Stemmen voor s.v. Grol is geld waard!

22-05-2018

s.v. Grol doet mee aan de Rabobankactie: Hart voor de Achterhoek. Stem tussen 22 mei en 6 juni op s.v Grol via www.rabobank.nl/noa

De Rabobank actie Hart voor de Achterhoek  2018 is een actie voor verenigingen en stichtingen, waarbij de leden van de Rabobank bepalen welke clubs een donatie ontvangen door het uitbrengen van hun stem. De leden van de Rabobank mogen hun stem uitbrengen op de clubs die zij een warm hart toedragen. Deze stemmen zijn geld waard. Hoe meer stemmen er op een vereniging of stichting worden uitgebracht, hoe hoger de bijdrage die een vereniging of stichting ontvangt.

S.v. Grol doet mee aan deze actie en hoopt zoveel mogelijk stemmen binnen te krijgen om hiermee een mooi geldbedrag op te halen (dit bedrag vervangt de jaarlijkse sponsorbijdrage van Rabobank).

Wie kunnen er stemmen?
Leden van de bank ontvangen voor de stemperiode per post een unieke code waarmee ze kunnen stemmen. Van dinsdag 22 mei tot en met woensdag 6 juni 2018 kan via een stemsite een gestemd worden op de verenigingen en/of stichtingen die zij een warm hart toe dragen. Ieder lid ontvangt vijf stemmen, waarvan maximaal twee stemmen op dezelfde vereniging of stichting mogen worden uitgebracht.