Opening Jubileumweek s.v. Grol 100 Jaar succesvol verlopen

19-09-2018

Op dinsdag 18 september 2018 bestond s.v. Grol exact 100 jaar. Dit betekende tevens de start van de jubileum feestweek.

De avond werd gestart met een herdenkingsbijeenkomst op het hoofdveld met enkele toespraken en drie gedichten afgewisseld met zang door mannenkoor Inter Nos. Vervolgens werden rozen gelegd door de aanwezigen bij het monument "Bewogen staan we stil". Een indrukwekkende bijeenkomst.

De avond werd vervolgd door een gezellig samenzijn in sportcafé​ Den Elshof. Maar liefst 12 vrijwilligers werden gehuldigd voor hun verdiensten door voorzitter Hans Scheinck. Daarnaast werd het 400 pagina's tellende jubileumboekwerk gepresenteerd door Theo Huijskes en overhandigd aan 6 prominente Grolleden. Het officië​le programma werd afgesloten met het vertolken van de jubileumsong door Tim Ebbers. Daarna was er alle gelegenheid om de eerste dag te evalueren onder het genot van een hapje en een drankje.

Voor alle foto's van de eerste dag ga naar de Facebook pagina van de s.v. Grol: ​Fotoalbum dag 1 jubileumweek Grol 100 Jaar 18 september 2018.