JO10-1 Kampioen Norbert Kuijpers toernooi 28-12-2018

29-12-2018

Afgelopen vrijdag 28-12 mochten de jongens JO10-1 hun kampioenstitel verdigen van vorig jaar 2017. De tegenstanders van dit jaar waren: JO10-1: AZSV, Longa en JO10-2: Grol, AZSV en Longa.

De eerste wedstrijd was zoals je raden kon tegen Grol JO10-2 onder leiding van Tjiko Wolberink en Gilbert Heutink. Tjiko had zijn jongens van JO10-2 goed op scherp gezet en probeerde zelfs ook nog op de jongens van JO10-1 in te praten. Gelukkig had dit geen invloed op de wedstrijd en won Grol JO10-1 met 2-0.

Hierna mochten de jongens aantreden tegen Azsv JO10-2. Deze pot werd gewonnen door een mooi verzorgd spel door mooie combinaties en afronding met wederom een 2-0.

Door deze 2 uitslagen bleek al dat ze AZSV JO10-1 in de gaten moesten houden als de meest geduchte tegenstander. Zij hadden namelijk ook al 2 wedstrijden gewonnen echter had Grol een beter doelsaldo.

Nu was Longa JO10-1 de volgende tegenstander en Grol kwam achter na een verdedigende fout. Hierna werd het 1-1 en weer 1-2. Grol was met het verzorgde spel de betere ploeg echter met een wedstrijd duur van 10 min hebben ze het toch gered om vlak voor tijd de gelijkmaker te maken met eindstand 2-2.

De volgende wedstrijd was tegen Longa JO10-2 en deze werd gewonnen met 3-1.

De laatste wedstrijd was tegen AZSV JO10-1 wat eigenlijk de finale was want zij stonden samen met grol JO10-1 bovenaan. Op doelsaldo had grol genoeg aan een gelijkspel om de beker mee naar huis te nemen. Na goede aanwijzingen van Yaluca Meusert (assistent Trainer) begon Grol goed aan de wedstrijd en had AZSV goed onder druk staan. AZSV kwam er 1 keer goed door en scoorde gelijk. Met nog 5 minuten te gaan had Grol een enorme opgave om dit te herstellen. De resterende 5 minuten kregen ze kans op kans en was het wachten op een doelpunt. Deze kwam dan ook zeer verdiend in de laatste minuut! Eindstand 1-1 en Kampioen!

Van harte gefeliciteerd!

Voor van links naar rechts: Pim klein Tuente, Jesse Remmelink, Siem Slütter, Daan Beerten, Teus Ueffing en Floris Koppelman.
Achter van links naar recht: Björn Slütter (Leider) en Yaluca Meusert (assistent trainer).
Afwezig: trainer Noud Huijskes, Floris Bruyl en Ismaël Taouil.