Coronaberichten

04-09-2020

In de periode april t/m juni 2020 zijn er bij de Grol zeven ledenberichten over de coronacrisis verschenen. Deze coronaberichten zijn per e-mail aan de leden verstuurd en op de website geplaatst. Eind augustus is er een coronaprotocol opgesteld en op de website geplaatst. In dit protocol wordt precies aangegeven wat de coronamaatregelen betekenen voor de trainingen, de wedstrijden, de toeschouwers, het gebruik van de kleedkamers, het gebruik van de sporthal en het bezoek aan het sportcafé.

De coronaberichten zullen niet meer verschijnen of er moet opnieuw een (regionale) coronacrisis komen. Zijn er veranderingen in de corona-aanpak bij de Grol, dan zal het coronaprotocol worden aangepast. Het aangepaste coronaprotocol wordt dan direct op de website geplaatst en is vanaf dat moment van toepassing.