Clubbladen op de website

21-05-2021

Het clubblad van de Grol is een laagdrempelige informatiebron voor alle leden, sponsoren en relaties van de vereniging. En dat al 40 jaar lang!
Het clubblad verschijnt vier keer per jaar in een magazinevorm op een hoogwaardige papiersoort. Grol hecht waarde aan het zich op deze wijze naar buiten te profileren.
De inhoud van het clubblad bestaat uit achtergrondverhalen, interviews, nieuws en informatie, kritische dan wel humorvolle columns en vaste en roulerende rubrieken als ‘Speler van het Kwartaal’, ‘de Kampioenen’, ‘Bestuurstaal’, ‘Het Kiekje’, ‘Groltekkels’, ‘Hoe is het met….?’, ‘Achter de brievenbus’, ‘Internationaal Marveld Toernooi’, ‘Wissink O13 en O11 Toernooi’, etc.  Daarnaast is er uiteraard altijd ruimte beschikbaar voor nieuwe rubrieken, een ingezonden stuk of een leuk kiekje…. De redactie staat ten allen tijden open voor leuke ideeën of suggesties!

(Bijna) alle clubbladen die vanaf 2003 zijn verschenen, zijn nog steeds in te zien via onze website.

Klik hier om naar de webpagina te gaan die gaat over het clubblad. Daar vind je ook een linkje naar het overzicht van de clubbladen vanaf 2003.